Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Pánové, znalí práva a pořádku, se na vás sesypali jak sršni. Nejsou to ti samí, kteří se na D-fensovi chvástají tím, jak co nejlépe policii o......rat?;-D

Autorko, máte pravdu v tom, že MP se nežene do akcí, kde by jim něco hrozilo, já je take vidím u nás obvykle stát za rohem u jednoho ze zákazů odbočení, kde chytají provinilce. Ano, pánové, ti řidiči tam odbočí, i když se to nesmí, a pak určitě vykládají, že zákaz neviděli, že si nevšimli... takové ubohé výmluvy, to jednoho dokáže rozčílit, že, pane Procházko, Šemelíku a další...;-)

Jinak celý loňský rok jsem chodila na procházky se sousedkou po chemoterapii.. ale ne, to jsem si vymyslela, abych byla zajímavější, to se přece nemůže stát....:-/

A na obranu MP jen dodám, že když se pokusí někdy konat, viz loni u Anděla, kde je napadl dědek z nevládky, tak se kolem toho strhla taková nehorázná štvanice, že se nadále do ničeho nepletou a pokutují staré dámy a řidiče, kteří špatně odbočí...

0 0
možnosti
PP

Ano, ubohé výmluvy mne dokáží vytočit, protože jsou prostě trapné. 

Buď jsem něco špatnýho udělal vědomě a pak bych měl jen šoupat nohama a čumět do země, když mě chytí, nebo nevědomě a pak je na místě se kát, ale (hloupě) se vymlouvat na stáří, nebo nemoc, nebo oboje, to je mimo mísu.

Taky chodím na procházky s osobou po chemošce, s vlastní maminkou - tedy nejsou to procházky, ale šourání se kolem baráku a už vůbec né druhý den po - to  i přes injekce pláče bolestí .... ale asi sousedka paní M. nedostávala tak veliké dávky. 

Co to má ale co dělat s tím, že pouštěj ratlíky na volno tam, kde se to nesmí, což navíc vědí? Rv

Taky znám místo, kde MP často chytají - řidiče za nezapnuté bezpečnostní pásy v autě - kdyby se lidi poutali, mohli by tam poldové obrůst mechem a nic by nevybrali :-P

0 0
možnosti
IJ

I83v39a15n 91J35i19r42e22š

4. 1. 2014 3:57

Proč je pro tolik lidí tak strašně těžké zaplatit za svoje pochybení a místo toho zoufale tvoří sebeomluvy, výmluvy a sebelítost?

1 0
možnosti
RL

Vy jste podepsala nevyplněné pokutové bloky?;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si zkontrolovala čísla těch stvrzenek, jestli souhlasí, a tu svou čitelnou si  pečlivě uschovala.  Dělala jsem kolem toho takové cavyky, že si myslím, že by nic nezkoušeli. A zase jsem to nechtěla více zdržovat, protože té mojí sousedce bylo opravdu tak špatně, že se bála, že už se ani nedokáže podepsat. Holt šla na deset minut vyvenčit psa a krapet se to přetáhlo. Těsně po chemoterapii.

0 1
možnosti
LN

...přestupek spáchán...a pkutován byl asi v souladu s právem...možná necitlivě.....to je ale bohužel smutná klasika...tady souhlasím s autorkou...že orgány v mnoha případech vyhledávají "snadné" cíle..případně číhají dva metry za cedulí.....

2 1
možnosti
MB

M33i25l86o67š 85B18é80m

3. 1. 2014 14:00

Platí to co u dopravních přestupků: Pokud s přestupkem (např. z důvodu absence ohrožení chráněného zájmu, nebo zavinění), či výší postihu, nesouhlasím, tak se s nima nebavím (nemá to žádnou cenu), nic jim neplatím, ani nepodepisuju.

3 1
možnosti
JL

A za pár týdnů Vám přijde pozvání ke správnímu řízení a atm dostanete takovou pálku, že se Vám z toho protočí oči. Zkuste si nevymýšlet - nekdo se toho chytí a pak Vás opravdu nebude milovat.

2 0
možnosti
Foto

Vážení pánové. Já vím, že jsem udělala přestupek, taky vím, že strážník konal svou povinnost, a pokutu jsem řádně zaplatila. Jen mi opravdu vadí, že tu povinnost strážník nekoná vždy. Že ji koná jen tam, kde se nebojí. A že je to jaksi zbytečné. Takové trestání za pohyb psů na volném prostranství, kde nikdo není a kde psi nemohou nikoho ohrozit, ani kdyby chtěli.

2 2
možnosti
PP

Vždy? Kolik byste chtěla platit strážníků, aby konali vždy? 

A jestli je volné pobíhání psů jednou zapovězeno, tak je irelevantní, že tam, kde lítali ti vaši nikdo nebyl, stále je to přestupek. 

Takže nejen, že to není zbytečné, ale tím, že to bagatelizujete jen ukazujete, že jsou takové vyhlášky potřeba. 

Pokud vám vaše městská vyhláška připadá nesmyslná a svazující pak bojujte proti ní, ale nepomlouvejte strážníka za vlastní chybu,

0 1
možnosti
DG

Nováku dobrý, to je argument.R^

1 0
možnosti
Foto

Já vím, kontroverzní téma.

0 1
možnosti

Takže zkráceně: Porušila jste obecní vyhlášku a obecní strážník vám udělil pokutu.

Co tam máte dál?

4 3
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 522x
Blog je sebeobnažování. Bojím se toho.

Seznam rubrik